Social (Ditis)Media

Cafetaria Top 100 Publieksprijswinnaar:

‘Social Media bewijst meerwaarde’

 

Dat Social Media voor iedere ondernemer bijna een “must” is, laat Snack- en Broodjeshuis Jongman uit Assen duidelijk zien.
Samen met Dit is Media is een campagne gestart om Cafetaria Top 100 publieksprijstitel 2016-2017 binnen te slepen.
Na het ontwikkelen van een nieuwe website, heeft Jongman besloten om Social Media aktief in te gaan zetten.

Omdat met name tijd en know-how ontbreekt, is Dit is Media ingezet om dit op zich te nemen. In goed overleg is een strategie bepaald om uiteindelijk het doel proberen te halen. Uitgangspunt was een top 3 klassering bij de publieksprijs.

Door Facebook goed, strategisch en effectief in te zetten, wist Snack- en Broodjeshuis Jongman de titel op te eisen.

Wilt u ook effectief gebruik maken van Social Media, neem dan contact met ons op.

 

 

Cafetaria Top 100 Publieksprijswinnaar:

‘Social Media bewijst meerwaarde’

 

Dat Social Media voor iedere ondernemer bijna een “must” is, laat Snack- en Broodjeshuis Jongman uit Assen duidelijk zien. Samen met Dit is Media is een campagne gestart om Cafetaria Top 100 publieksprijstitel 2016-2017 binnen te slepen. Na het ontwikkelen van een nieuwe website, heeft Jongman besloten om Social Media aktief in te gaan zetten.

Omdat met name tijd en know-how ontbreekt, is Dit is Media ingezet om dit op zich te nemen. In goed overleg is een strategie bepaald om uiteindelijk het doel proberen te halen. Uitgangspunt was een top 3 klassering bij de publieksprijs.

Door Facebook goed, strategisch en effectief in te zetten, wist Snack- en Broodjeshuis Jongman de titel op te eisen.

Wilt u ook effectief gebruik maken van Social Media, neem dan contact met ons op.

 

 

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *